Joululahjaksi saadut Hai-saappaat saivat sunnuntaina kunnon kyytiä. Olin (surffareita lukuunottamatta) ylpeänä ainoa rannallakävijä, joka tarpoi vedessä, muiden saappaat oli niin huonoa tekoa! Seppo on aina ihan hullu rannalla, siellä on paljon koirakavereita joiden kanssa leikkiä. Onneksi se tulee kaikkien kanssa toimeen, ainoastaan vanhat koiraparat eivät oikein jaksa leikkiä samalla innolla kuin Seppo.
torstai 16. tammikuuta 2014
tiistai 14. tammikuuta 2014
K-18
Huumorini on about samalla tasolla kuin 6-vuotiaalla. Siispä kikattelin hieman itsekseni kun näin tämän kyltin. Haluan muuttaa pippelikadulle!
sunnuntai 12. tammikuuta 2014
Ulkoilma ja hyvät neuvot tekevät ihmeitä
Täällä oli sään puolesta tosi kiva viikonloppu, käytiin lauantaina piitkällä lenkillä jopa päiväsaikaan niin sain Seposta kivoja kuviakin. Yleensä tarvon sen kanssa sateisessa säässä pimeällä, väsyneenä töitten jälkeen, silloin ei tule kauhean kauniita kuvia. Mentiin suoraan lenkiltä J:n vanhempien luo kahville, mutta jäätiinkin koko illaksi siemailemaan viiniä. Heidän luona on aina ihana olla käymässä, varsinkin jos joku asia mietityttää. Minun on vaikea tehdä päätöksiä ja analysoin juttuja ehkä liiaksikin, J:n äiti osaa aina neuvoa ja auttaa jos itse jään pähkäilemään jotain liikaa. Tänään juttelin hetken omankin äitini kanssa skypessä ja taas yksi asia tuntuu hieman selkeämmältä. Mahtavaa, että minulla on näin vahvoja ja viisaita naisia neuvomassa!
lauantai 11. tammikuuta 2014
Love & Denta Sticks
Laiskin ja ihanin perjantai-ilta aikoihin. Leffa, pizzaa, viiniä ja rakkautta. Voisin viettää joka illan näin, sohvalla rakkaiden kanssa. Seppokin pääsi lopulta meidän väliin sohvalle kuorsaamaan, vaikka se kuvassa poseeraakin lattialta käsin. Tuo on sen ilme, jos se kuulee sanat "denta stick". Illan leffana toimi The Secret Life of Walter Mitty, leffa itsessään ei ollut mitenkään erikoinen, mutta osa leffasta on kuvattu Islannissa ja ne kohtaukset nähtyäni haluan heti Islantiin! Uskomattoman kauniin näköinen maa! Me jatketaan täällä lauantai-iltaa ja tulevaisuuden suunnittelua. Hauskaa viikonloppua kaikille!
torstai 9. tammikuuta 2014
2 Vuotta
Tänään on kulunut tasan kaksi vuotta siitä, kun tapasin tämän herran. Enkä voi sanoin kuvailla, miten onnellinen olen! Odotan innolla mitä tulevaisuus meille tuo tullessaan :)... Tänään oli tarkoitus mennä treffeille ravintolaan ja leffaan, mutta J otti ja sairastui oikein kunnolla, eli me juhlistetaan tätä paivää kotisohvalta käsin. Tämä käy minulle vallan mainiosti <3
Minä olin ensimmäistä kertaa Hollannissa käymässä
Mukava ilta Teneriffalla...
Balilla, lähdössä tutkimaan saarta autolla
Juhannus Suomessa
Balilla, menossa ulos syömään
sunnuntai 5. tammikuuta 2014
Kevyt jälkiruokaresepti: Arizona Green Tea Jelly
Keksin tässä viikonlopun aikana kivan ja erittäin kevyen jälkkärireseptin, helppokin se on, tarvitset nimittäin vain neljä ainesta.
4 Annokseen:
- 5 dl Arizona Green Tea:ta
- 6 liivatelehteä
- 3 Kiiviä
- Makeutukseen n. 3 rkl Steviaa
- Aloita laittamalla liivatelehdet kylmään veteen likoamaan.
- Kuori ja pilko kiivit
- Mittaa kattilaan 5 dl Arizona Green Tea:ta
- Anna kiehahtaa
- Lisää Stevia. Makeutukseen käy toki myös vanha kunnon sokeri tai vaikka hunaja.
- Lisää kiehuvaan teehen liivatelehdet, sekoita hyvin.
- Lisää kiivit ja anna jäähtyä muutama minuutti, varsinkin jos tarjoilet jälkkärin lasikulhoista.
- Kaada astioihin/muotteihin ja anna jäähtyä jääkaapissa n. 4 tuntia.
- Jellyn jähmetyttyä voit lisätä koristeeksi esim. hedelmiä tai kermavaahtoa. Meillä mentiin kevyellä linjalla.
Valmis jelly näyttää kutakuinkin tältä! Raikas ja todella kevyt jälkkäri, itse laskeskelin että yhdessä annoksessa on n. 50 kaloria. Täydellinen makeanhimoisten aivojen harhauttaja!
lauantai 4. tammikuuta 2014
Tämä ei ole uudenvuodenlupaus
Kahden kuukauden salitauon jälkeen alkoi vihdoin tammikuu ja salien tarjoukset, minä päätin vaihtaa salia ja sainkin uudelta saliltani hyvän tarjouksen, eli kannatti odottaa. Tuntuu ihan mahtavalta saada taas kroppaan vähän liikettä, mutta parastahan tässä on tietenkin, että jalkaan saa vetää Balilta ostetut ihanan väriset ja ennen kaikkea superkevyet Niket.
Toivottavasti teilläkin on lähtenyt vuosi hyvin käyntiin, minä suuntaan nyt nukkumaan että jaksan taas huomenna aamutuimaan jumppaamaan!
keskiviikko 1. tammikuuta 2014
2014 Odottaa!
Näin vierähti joulu, uusivuosi ja itse asiassa koko 2013 ihan hurjan nopeasti! Joulu vietettiin siis kotona Kokkolassa minun perheeni kanssa. Itse laskeuduin Suomeen jo 22. päivä ja kauhistuin, kun huomasin, ettei Kokkolassa ollut ollenkaan lunta!? Seuraavana iltana lähdimme isäni kanssa hakemaan J:n lentokentältä, matkalla alkoi onneksi sataa lunta ja jouluaattona saimme herätä valkeisiin maisemiin. Joulu oli ihan mahtava, teimme hurjat määrät ruokaa ja kaikki saivat tosi hienoja lahjoja. J ihmetteli kovin suomalaispainoitteista lahjasaldoani, oli paljon Iittalaa, Arabiaa, Pentikiä ja tietenkin Nokian Hai-saappaat. Näin ulkomailla asuessa arvostan suomalaisia tuotteita paljon enemmän, enkä olisi voinut toivoakaan mitään hienompaa.
Kotiin tultua ollaan ehditty jo palata töihin ja viettää Uutta Vuotta J:n perheen kanssa, täällä sitä vietetään melko samoissa tunnelmissa kuin Suomessakin, paljon ruokaa, alkoholia ja rakkautta! Onneksi minä en nauttinut liikaa tuota keskimmäistä niin olen jaksanut tänään siivoilla pois joululuttuja, tehdä avokadopastaa, lukea kirjoja, katsoa Hart of Dixietä ja nauttia vapaapäivästäni.
Kuvissa vähän poissiivottuja joulukoristeita, saatuja lahjoja ja eilisillan juhlamenoista nuutunut Seppo. Ensi joulua odotellessa...
lauantai 21. joulukuuta 2013
Joulun odotus jatkuu...
Tänään viedään viimeistä päivää Hollannissa, huomenna olen jo Kokkolassa. Tänään vietin neljä tuntia kampaajalla ja hiuksista lähti pituutta reilusti! Lopputulos oli juuri sitä mitä toivoinkin, ja sopii mielestäni hyvin. Kävin kaupungilla tungeksimassa saadakseni kasaan viimeisetkin joululahjat. Kotiin tultuani pystytin olkkariin paketointipisteen ja käärin kaikki lahjat lahjapaperiin. Vielä mietin, miten saan kaiken raahattua mukanani Suomeen...
Päivän kuvasaldo:
Uusi tukka
Lahjat paketoituna ikkunalaudalla... nyt huomasin kuvasta, että yhdessä paketissa törröttää tuo teippi kauniisti, menenpä heti teippaamaan lisää!
Lopuksi tein vielä lahjalistan Joulupukille, Pukki tosin tuskin ehtii lahjojani enää vaihtamaan ja nämä saadakseen pitäisi olla jo aika kiltti! Silkkaa haaveilua siis... ;)
1. Jokavuotinen toiveeni on tietenkin oma ratsu
2.Uusi läppäri, ehkä ensi vuonna?
3. Ihania koruja
4. Matka ulkomaille, jonnekin lämpimään kiitos
5. Sepolle tyttökaveri
6. Oma talo, mieluiten iso
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
















