tiistai 23. huhtikuuta 2013

Yksisilmäinen talkkari

Heräsin tänään huippuun painajaiseen, missä minä olin etsivä, ja lähdin selvittämään rikosta pienessä kylässä. Joku oli varastanut kylästä kaiken valon, siellä oli aina pimeää, kaikki kyläläiset olivat masentuneita ja ainoa joka uskaltautui ulos oli yksisilmäinen talkkari, joka haravoi kylän pientä leikkipuistoa.

No, ehdin tietenkin herätä ennen kun rikokset oli selvitetty. Epäilin kyllä tuota talkkaria, sen ainoa silmä loisti pimeydessä oranssina, ihan kuin ukkoraihnalla olisi ollut vähän ekstravaloa sisällään. Toivottavasti saan ensi yönä vähän lisää johtolankoja.

Aamulla tuntui siltä, kuin joku olisi varastanut minustakin kaiken valon ja energian, heräsin todella harmaaseen aamuun. Seppokaan ei jaksanut nousta lenkille, mokoma sai jäädä odottamaan että J tulee yövuorosta. Töiden jälkeen minulla on tiedossa kolmannet treffit PT:n kanssa, ja harkitsen perumista sillä verukkeella, että unohdin ponnarin kotiin. Tähän mennessä PT-tapaamiset ovat olleet todella kivoja, ja jälkeenpäin on ollut ihan loistava fiilis, mutta tänään olen jäänyt tuon pimeän kylän mielialaan, kuinkas sitä tästä nyt nousisi? Onko joskus ok jättää menemättä ihan silkasta väsymyksestä vai löytäisinköhän jostain lisää energiaa tähän päivään?



2 kommenttia:

  1. Sä löydät energiaa nimenomaan sieltä PT-tapaamiselta! ;)

    VastaaPoista
  2. Voi ei, sillä kertaa jäi menemättä :D mut olin sit seuraavana päivänä entistä energisempi ja jumppasin 1,5 tuntia!

    VastaaPoista