sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Tehokas detox!

Kerrassaan ihana viikonloppu. Tein perjantai-iltana terveyspiireissä hypetetyn Glowing Green Smoothien, ihan näin uuden, terveellisemmän elämäni alettua. Tähän smoothieen tulee siis kaikkea selleristä pinaattiin jne. Ja minä kaadoin sitä kurkkuuni litratolkulla, kehuin vielä facebookissakin että kyllä on hyvää! Ja olin olevinani niin terveellinen. No viime yönähän se varsinainen detox sitten alkoikin kun heräsin vatsataudin kourista. Google ilmoitti minulle että pinaatista voi saada yliannostuksen, ja varsinkin jos ei sitä kiehauta ennen käyttöä. Mistä minä sen voin tietää, kun media on Kippari Kallen ensiesiintymisestä, vuodesta 1929, saakka päihimme iskostanut, että pinaatti on terveellistä. Eikö se nyt sitten ollutkaan nin? Ainakin minulla on tällä hetkellä hyvin heikko olo.

Olisihan tuosta väristä jo pitänyt arvata millaista myrkkyä tämä on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti